Andrelon effect

Op vrijdagmiddag komen twee dames, eind veertigers, in de winkel. Zussen, dat zie je duidelijk. De ene zus, onzeker, stil, moet een nieuwe bril. De andere zus is mee, sterke persoonlijkheid, behulpzaam naar haar zus toe. Maar, ze heeft een leuk koppie, en we gaan aan het passen. Ik denk op dat moment, het wordt een zware bevalling, maar opeens hakt ze de knoop door. D'r zus is er verbaasd over. Ze kiest een mooie bril die haar geweldig staat. En, een opvallend, sterk uitstralend, exemplaar. Met andere woorden, je gaat opvallen.
Wij blij, klant blij, zus blij.
Enkele maanden later: Een meneer komt in de winkel en zoekt een nieuwe bril uit. Hij komt bij ons vanwege het 'Andrelon effect' dat de nieuwe bril die zijn vrouw hier kocht op haar had. Zo omschreef hij het. Ze was gewoon gelukkiger met haar uitelijk en verstopte zich minder. Zo zie je maar, je bril, je uitstraling, het is zo belangrijk.
Deel dit artikel
FaceBook  Twitter  
  • cazal
  • dutz
  • Rodenstock
  • Roman-Rothschild
  • Xavier Garcia
  • Porsche DesignLogo
  • outspoken black copy 1024x367

Volg ons op Facebook 

We zijn sociale mensen. Volg ons en blijf op de hoogte van het laatste nieuws en updates,
nieuwe brillen en speciale aanbiedingen.

Contactinformatie

Openingstijden

  • maandag: 13:00 - 18:00
  • dinsdag t/m vrijdag: 9.30 - 18.00
  • zaterdag: 9.30 - 17.00